Nog 10 nachtjes slapen

27 augustus 2017 - Voorschoten, Nederland

Langzamerhand begint het punt te naderen dat we de laatste voorbereidingen voor onze Canadareis moeten gaan doen. Nog even een medicijnpaspoort halen, alle documentatie bij elkaar zoeken, de batterijen opladen, kleren wassen en bij elkaar zoeken, er is zat te doen.

Wat we wilden of moesten boeken hebben we de afgelopen maanden al gedaan. Bijvoorbeeld wil je niet in Banff niet meer op de camping terecht kunnen omdat het daar stikdruk is. Of een Wildwest treinrit missen of geen plekje op de camping naast het station van die trein meer kunnen krijgen. Niet alles is helemaal vastgelegd, maar waar we dachten dat het nodig was hebben we dat wel gedaan.

Voor wat de langetermijnweersvoorspellingen waard zijn zien die er gunstig uit; temperaturen tussen de 20 en 25 graden en geen lange regenperiodes. De nachten in het westen zijn wat kouder, maar dat is gezien de wat grotere hoogte wel logisch. We gaan het zien, je doet er toch niets aan als het anders is.

We hebben er weer ongelofelijke zin an. Van mij mag het vandaag al beginnen ...
maar we gaan nu eerst de 88e verjaardag van Marijke's vader vieren. Dat hadden we ook niet willen missen :)

P.S. Ik heb zojuist gezorgd dat de irritante reclames van deze site af zijn en dat er ook een vertaalmogelijkheid is voor de tekst. Deze ook even geprobeerd in het Engels en er is eigenlijk geen touw aan vast te knopen ... Tussen de regels doorlezen krijgt dan toch een andere dimensie ;)