Een familiebezoek

26 mei 2018 - Tiny, Canada

Volgens afspraak hebben we vandaag de oversteek gemaakt van Algonquin park naar Tiny, een klein plaatsje op ongeveer twee rijden van ons startpunt. Omdat we te vroeg weggingen, hebben we heel rustig gereden en overal gestopt waar we dat leuk vonden. Zo krijg je wat inzicht in de verschillende plaatsen en wijken hier in de buurt en wat er zo allemaal te doen is. We konden zien dat sommige plaatjes net even wat minder goed ontworpen huizen hadden, die net iets minder onderhouden waren, terwijl andere wijken er wat beter uitzagen. Als je alleen maar de Highway neemt zie je dat soort dingen niet. Ook kun je de kapitale villa’s aan de waterkant zien, met veel boten en kano’s.

Ons uiteindelijke doel was ons verre familielid Dick en zijn vrouw Sandy. Na een uitgebreide rondleiding over grond en huis hebben we gezellig geborreld, gegeten en veel gepraat. Dick woont al bijna 50 jaar hier en Marijke heeft hem al die tijd niet meer ontmoet. Er is al wel een paar jaar Facebookcontact, wat in deze ontmoeting heeft geresulteerd. Na nog een slaapmutsje mochten we naar ons kingsize bed in een prachtige slaapkamer met eigen badkamer. We boffen maar met zo’n warme ontvangst. Morgen meer hierover.

1. Sandra Demage:
    31 mei 2018
    Leuk, bij mijn grote neef!!