A.s. donderdag gaan we!

21 oktober 2016 - Voorschoten, Nederland

Hoewel de voorbereidingen al een half jaar geleden begonnen zijn we nu echt in de opstartmodus voor onze reis naar Australie. De vlucht met Emirates in een Airbus A380 is maanden geleden al geregeld, het appartement in Sydney werd toen ook al geboekt, net als de uitschuifbare camper voor 17 dagen, dus daar kan het allemaal niet aan liggen.

Ook het uitzoeken van zaken als de noodzaak voor inentingen (niet dus), de rijbewijzen, paspoorten, visums, bankpassen en verzekeringsdekkingen, de routeplanner (daar huren dus) is allemaal gedaan. Nu moeten we gaan bepalen welke kleding, elektronische en foto apparatuur, toiletartikelen, etc. met ons mee moeten en waar we het in stoppen, uiteraard rekening houdend met het max. gewicht dat mee mag.
Vragen als: welk weer kun je verwachten, wat moet je beslist meenemen, wat moet of mag je beslist niet meenemen, welke koffers/tassen zijn goed op te bergen in de camper, passeren allemaal de revue.
De spanning stijgt langzaam, maar het is wel een leuke spanning :)

1. Ellen Verkaaik:
    26 oktober 2016
    Hoe moet het nu met Isa...:(
    lieverds wat gun ik jullie deze reis naar de andere kant vd wereld.
    Hoop dat het een droom die uitkomt wordt. Voor nu alvast een paar uurtjes pre sleep. Een leuk aanbod van films. Niet te lange rij bij toilet. Gezellige en gulle stewardessen die graag lekkere (Australische) wijntjes schenken en glaasjes water, voldoende beenruimte maar vooral een goede en veilige vlucht. liefs Ellen
    Ik moet wel ff lachen om het max. gewicht ;)
  2. Canada 2018:
    26 oktober 2016
    Dank je, Ellen.
    Isa zit bij Margrita, dus die zal wel met kortere pootjes terugkomen dan ze nu heeft.
    Ik hoop dat je wens over de vlucht helemaal uitkomt, dan ben ik blij :)